2 veckor kvar :O

Hejsan

Nu är det 3 veckor kvar tills julafton och jag har inte köpt en enda liten julklapp.
Ska kanske till GBG imorgon men det kanske ska snöa på natten till lördag så det kanske inte blir ngt, jag som behöver köpa julklappar...
Jag hoppas vrkligen att vädret ändrat sig.
Strax ska jag till skolan och där e det andra delen av matte provet svåraste delen jag e lite scared.

Såg på nyheterna att om man tar ut 500 kr ur banken skickas ett sms till ägaren av kortet och om det inte är ägaren så är det lätt att spärra om man inte visste om det. Tycker det är väldigt smart för det skadar ju inte med ett sms om det är du själv.

Kramar!!!!


Funderar på vilken bakrund jag ska  ha till bloggen...


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

ta den röda :) yää hittade din blogg aha!!!

2010-12-11 @ 16:26:55
URL: http://mollani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0